diumenge, 23 d’agost del 2009

escapada a La Seu d’Urgell

Avui la meva germaneta m’ha portat les fotos de l’escapada que vam fer amb els meus germans a La Seu d’Urgell. Ens vam allotjar a l’hotel Nice i hi vam passar dos dies increïbles. La ciutat en general em va semblar accessible, ja que vam poder entrar més o menys bé a tot arreu. Hi vaig anar per veure la Catedral de Santa Maria d’Urgell (1116-1182), l’única catedral enterament romànica de Catalunya. Es pot accedir al claustre i a l’interior de la nau mitjançant unes rampes de metall col·locades sobre els esglaons: són estretes i costerudes, però les pot utilitzar sense dificultats fins i tot una cadira de rodes com la meva. És una catedral bastant més accessible que la de Girona.

.





El segon dia vam anar al Parc Olímpic del Segre, un circuït amb un canal per a fer-hi esports d’aigües braves. El parc és accessible, tot i que els ponts que travessen el canal no ho són, de manera que si el visiteu potser haureu de fer la volta sencera. A l’última foto es veuen unes piragües; la vam fer des del bar-restaurant, al peu de les aigües tranquil·les.